Dankjewel aan iedereen

3 januari 2017 - Amsterdam, Nederland

De reis zit erop, we zijn weer thuis vol met herinneringen aan een tocht door twee delen van Brazilië.

Rest mij iedereen te bedanken die ons gevolgd hebben op deze voor ons toch wel de reis van ons leven.

En natuurlijk de twee families in dat fantastische land die ons een indruk hebben gegeven van het leven in hun thuisland.

Maria Clara, Dani, Eduardo en Rafael. Priscilla, Monica en Serge samen met Angelina en Julia, bedankt voor alle goede zorgen, en het geven van een gevoel van welkom zijn in jullie huis. Sao Paulo en Rio de Janeiro zullen in ons hart blijven.

Lara, Leide, Arthur, samen met Addilson en zijn familie, Silvia, Sandra en Bella. Kenny ons knuffeltje en niet vergeten de twee jongens van de shaman gemeenschap in Recife. Jullie hebben ons hartelijk ontvangen, en een prima idee gegeven van het leven in Pernambuco, nu en zoals het was eeuwen geleden toen onze voorvaderen jullie land ontdekten.

THANX FOR ALL, WE WILL NEVER FORGET!!

SAM_2888SAM_2503SAM_2620SAM_2841

SAM_3781SAM_3857SAM_4612SAM_4614

1. Paul van wordragen:
    4 januari 2017
    Het was hartstikke leuk om jullie reis te volgen.
    Een levenservaring erbij.
    Wij komen snel een bakkie doen .
    Groetjes
  2. Tante Els:
    4 januari 2017
    Het was een mooi verhaal Harrie met een emotionele afsluiting.
    Het gewone leven is weer begonnen, maar deze ervaring zijn jullie rijker. Liefs van tante Els
  3. Marga:
    Emoties te over. Hier kun je lang op teren. Marga
  4. Ria Steentjes _Langezaal:
    4 januari 2017
    Erg leuk om jullie te volgen, mede door onze eigen ervaringen van jaren geleden. Liefs van ons Aad en Ria