Reacties

Els Altorf Ja, mooier kun je het niet hebben. 18 jun. '22
Tante els Wat een geweldige reis maken jullie! Veel, heel veel… 17 jun. '22
Tante els Hele fijne ontmoetingen en heel veel kilometers! 17 jun. '22
Ria Steentjes _Langezaal Geweldig weer.Jullie maken heel veel mee en genieten… 17 jun. '22
Ria Steentjes _Langezaal Lieve schatten wat een mooi verhaal weer.Is genieten… 13 jun. '22
Desiree Altorf Heerlijk die verhalen van jullie 🤗 10 jun. '22
Tante els Ik zie dat gezicht van Anita voor me terwijl ze goedemiddag… 8 jun. '22
Tante els Wat een mooie reis maken jullie! Maar hier hebben… 8 jun. '22
Ria Steentjes _Langezaal Het is weer geweldig om het te lezen.Jullie zien weer… 31 mei '22
Tante els Jeetje wat een afgrijselijke verhalen over het leven… 30 mei '22
Lisette Wat een fijn verhaal wéér Harrie, ik geniet mee… 29 mei '22
Ria Steentjes _Langezaal Is weer een mooi verslag.Ik geniet ervan en reis met… 28 mei '22
Monique Hi Harry & Anita, Dat kan dus alleen maar beter… 25 mei '22
Tante els Heerlijk dat jullie reis nu eindelijk begonnen is!… 25 mei '22
Raymond Van schaijk Ondanks de moeizame reis, prettige vakantie familie… 25 mei '22
Paul van wordragen Hele fijne vakantie gewenst❤️ 23 mei '22
Betty van der aalst - altorf Leuk verhaal broertje, nog fijne dagen, wij genieten… 12 jul. '17
Joke en Geer Stigt Harrie en Anita jullie hebben het erg gezellig samen!… 12 jul. '17
Ria Steentjes _Langezaal Het is weer een geweldig verhaal ik geniet ervan en… 12 jul. '17
Els Altorf zo dat was leuk om te zien. Nog veel plezier 8 jul. '17
Joke en Geer Stigt Wat een leuk en goed verhaal! Heerlijk om zo ontvangen… 5 jan. '17
Ria Steentjes _Langezaal Erg leuk om jullie te volgen, mede door onze eigen… 4 jan. '17
Marga Emoties te over. Hier kun je lang op teren. Marga 4 jan. '17
Tante Els Het was een mooi verhaal Harrie met een emotionele… 4 jan. '17
Paul van wordragen Het was hartstikke leuk om jullie reis te volgen.… 4 jan. '17
Tante Els Prachtige verhalen! Ik heb mee genoten, niet dagelijks,… 1 jan. '17
Ria Steentjes _Langezaal wij hebben genoten van je verslagen Harrie en jullie… 31 dec. '16
Ria Steentjes _Langezaal wij hebben heerlijk met jullie meegenoten, goeie thuisreis… 28 dec. '16
Aad en Ria Zoals ik al gezegd heb goede vlucht en bedankt voor… 28 dec. '16
Marleen Wij missen jullie ook maar gelukkig is het snel donderdag… 27 dec. '16
Ria Steentjes _Langezaal vreemd he die regen, als je elke dag van dat warme… 24 dec. '16
Ria Steentjes _Langezaal het is weer een heel verhaal geworden Harrie,leuk… 23 dec. '16
Lars Ik mis alleen de letters Agrifirm. Want de rest lijkt… 23 dec. '16
Harrie Nee hoor, geen kwallen of andere bijtgrage dieren… 22 dec. '16
Ria Steentjes _Langezaal Zijn daar geen kwallen ( dieren dus ) Ria is wel eens… 22 dec. '16
Ria Steentjes _Langezaal jullie genieten volop en ik denk toch ook wel vermoeiend… 22 dec. '16
Lars Het lijkt wel alsof je alleen je snor bruiner wordt.… 21 dec. '16
Tante Els verdriet en machteloosheid :( xxx 20 dec. '16
Tante Els dit klinkt toch écht als een droomreis... Je hebt… 20 dec. '16
Ria Steentjes _Langezaal ja leuk hoor en triest wat er in de wereld gebeurt… 20 dec. '16
Ria Steentjes _Langezaal ja prachtig jongens, je moet zoiets echt meegemaakt… 20 dec. '16
Marleen Leuke foto! 20 dec. '16
Tante Els Wat een reis! Jullie zien veel en maken heel wat mee....… 19 dec. '16
Ria Steentjes _Langezaal Hier ben ik weer met mijn reactie over de favela,s,ik… 19 dec. '16
Els Altorf Het is volgens mij een mooie stad .Wat hebben jullie… 18 dec. '16
Gemma van de Ven Wat hebben jullie een grandioze vakantie. En de verslagen… 17 dec. '16
Ria Steentjes _Langezaal Jullie zijn duidelijk in warmer weer terechtgekomen,even… 17 dec. '16